بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


جباری استقلال را از جذب یا معاوضه مهاجم جدید بی نیاز میکند!؟

این روزها شاهد شایعه های درباره جذب مهاجم جدید در نیم فصل اوب لیگ دوازدهم توسط باشگاه استقلال دهان به دهان بین فوتبالی ها می چرخد و در همین خصوص صحبتهای مبنی بر معاوضه برخی از مهاجم فعلی استقلال با دیگر مهاجمین لیگ های برتر نقل محافل ورزشی و رسانه های ورزشی شده است.از تعویض میلاد میداوددی با آرش افشین،جذب عماد رضا یا امید نظری از فجرسپاسی و ....!
منتهی به نظر بنده به احتمال 99% فرهاد مجیدی باز می گردد و استقلال هم با توجه به مهاجمین فعلی دیگر نیازی به مهاجم تیم های دیگر و یا مهاجم خارجی نخواهد داشت.چرا ....!؟چون در صورت بهبودی کامل مجتبی جباری در تعطیلات مجدد پیش روی لیگ و اضافه شدنش به ترکیب اصلی تیم تا قبل از اتمام نیم فصل اول کادر فنی را از جذب مهاجم جدید منصرف خواهد کرد و همین مهاجمین گل نزن را با موقعیتهای که برایشان خواهد ساخت تبدیل به گلزنهای قهاری خواهد کرد!



نظرات شما عزیزان:

امیر خادم
ساعت23:55---6 آبان 1391
فرهاد اگر یکدفعه تو دو سه سال فرهاد مجیدی شد،پشتش یک مجتبی جباری آماده بازی میکرد!بدبختی ما استقلالیها اینه که دائما اون بازیکنی که گل میزنه را می بینیم!اما نمی بینیم اون بازیکنی که فقط ده دقیقه از حضورش دردربی گذشته بود و بعد در دقیقه 90 یک پاس چهل متری و طلایی به فرهاد باعث تک به تک شدن وی با گلر حریف میشه،و در اصل شروع کننده و استارت زننده آن 4 تایی های معروف میشه!چه نقشی داشته و چه طوری تیمش را به موفقیت نزدیک می کرده!
سوال:می دونید جباری در دربی چند تا گل زده و چند تا پاس گل داده!؟
یا تو چند تا دربی بازی کرده؟و چه تعداد باخت داشته و چند تا برد و مساوی!؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 6 / 8 / 1391برچسب:باشگاه استقلال,نیم فصل اول,نقل انتقالات,جباری, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com